O adevărată reţea de drumuri, care i-a costat pe contribuabilii din Zalău 1,24 milioane de lei, a fost construită într-o zonă rezidenţială, în care sunt 57 locuinţe. Mai mulţi locuitori din Zalău se plâng că autorităţile locale investesc în zonele locuite de „mărimi” ale judeţului, în detrimentul străzilor lor.
La o margine de Zalău, în zona livezii Meseş, este în curs de dezvoltare un cartier rezidenţial care ar putea concura cu orice zonă de locuit din Occident. Şi asta pentru că, pe lângă vilele arătoase şi scumpe, multe în curs de construcţie, s-a dezvoltat o infrastructură de invidiat, într-un timp record: apă, canalizare şi o reţea de drumuri care arată ca nişte autostrăzi.
Acesta este, însă, şi motivul pentru care mai mulţi locuitori ai Zalăului, dar din alte cartiere ale oraşului, se plâng de faptul că în zonele lor nu numai că drumurile sunt proaste, dar că nu există nici canalizare.
Toţi argumentează că în zona livezii Meseş, vilele sau terenurile pe care se vor construi le-ar aparţine, în majoritate, unor persoane influente ale judeţului Sălaj.
„Noi n-avem nici canalizare“
„Stăm pe strada Crasnei de 15 ani. Drumul e destul de rău şi n-avem nici canalizare. Văd că acuma se face, dar zeci de ani sutele de locuitori de pe această stradă n-au avut canalizare. Sigur că e bine că se lucrează, însă mi se pare nedrept ca, într-un cartier care nici măcar nu e finalizat, unde nu locuiesc decât câteva familii, să se investească atâţia bani, în timp ce pe o stradă istorică, aşa cum e strada Crasnei să nu se realizeze un lucru strict necesar decât în ceasul al doisprezecelea“, a reclamat un rezident al străzii 22 decembrie 1989 (strada Crasnei).
Realizările lui Căpîlnaşiu
Primarul municipiului Zalău, Radu Căpîlnaşiu, afirmă că dezvoltarea zonei respective a fost finanţată din bugetul local, pentru