Un amplu proces de rebranding, o noua unitate de productie in valoare de peste 40 mil. euro, extinderea portofoliului de produse si miza pe exporturi sunt cativa din asii din maneca ai Scandia Food in atingerea pozitiei de lider al industriei de produse alimentare, obiectiv care face parte din planurile companiei pentru urmatorii 5 ani.
Dupa opt ani in care identitatea companiei a ramas neschimbata, Scandia Sibiu a devenit recent Scandia Food in urma unuia dintre cele mai complexe procese de rebranding, demarat in decembrie 2009. Noua platforma – misiune, viziune, valori si identitate vizuala – a fost dezvoltata impreuna cu Seed Consultants, partener exclusiv Landor in Romania.
Comunicarea noii identitati a companiei va incepe la 1 noiembrie si va dura 12-18 luni. Reprezentantii companiei nu au dorit sa faca public bugetul alocat acestui proces de rebranding.
“Ne propunem sa devenim cea mai mare companie de produse alimentare din Romania. Vom lansa incepand cu acest an produse noi la care muncim de peste un an, vom ataca noi categorii. Vom creste pe baza diversificarii portofoliului, o comunicare mai coerenta, domenii noi de activitate, corelate cu industria in care activam, strategie eficienta de HR”, a explicat Robert Redeleanu (foto), director general Scandia Food.
Totodata, acesta a subliniat ca unul din pilonii de dezvoltare ai Scandia Food il va reprezenta si activitatea de export. Scandia Food este incepand cu acest an prezenta pe pietele din Ungaria si Bulgaria. Exporturile vor reprezenta circa 5% din cifra de afaceri a companiei in acest an, urmand ca intr-un interval de 5 ani acestea sa totalizeze 10-15% din afacerile Scandia Food.
“Piata din Bulgaria se afla la sub o treime fata de cea din Romania, in timp ce industria din Ungaria este de doua ori mai mare fata de cea romaneasca. In Ungaria suntem prezenti in majoritat