Dacia a lansat o serie limitată de Sandero ce are ca temă de bază culoarea portocalie, inspirată de colaborarea cu operatorul de telefonie mobilă Orange România. Mașina este echipată standard cu un telefon cu touchscreen, produs de compania taiwaneză Huawuei, care beneficiază de GPS și cameră foto de 5 megapixeli.
Dacia estimează că va vinde cel puțin 1.000 de unități din acest model care este echipată cu un motor pe benzină de 1,2 litri, prețul ajungând la 9.200 de euro. Vânzările Dacia au scăzut cu 27% pe piața auto de la noi, constructorul încercând astfel să atragă clienții cu astfel de ediții limitate. La anul vor urma încă două astfel de variante, una tot pentru Sandero și o alta pentru Duster.
Directorul de marketing al mărcii, Mihai Bordeanu, a mai spus că este posibil ca și pe alte piețe auto, Dacia să colaboreze cu diverse companii pentru modele dedicate. El a declarat că cel mai bine vândut model în serie limitată de până acum a fost Logan Kiss FM, însă este convins că actuala versiune specială de Sandero va depăși vânzările Loganului.
Ediția lansată acum reprezintă o colaborare cu operatorul de telefonie mobilă Orange și se dsitinge prin tetiere personalizate cu animalele ce reprezintă abonamentele Orange, centuri de siguranță portocalii, un sticker pe capacul portbagajului, dar și covorașe personalizate, evident tot în nunanță portocalie.
Totodată, tapițeria de pe scaune și banchetă este de culoare neagră, dar este cusută cu ață portocalie. Totuși, cea mai interesantă dotare este telefonul mobil cu ecran tactil de 3,2 inci, cameră foto de cinci megapixeli și GPS încorporat. Terminalul produs de compania taiwaneză Huawei este vândut sub numele Orange Boston, iar fără abonemanet costă aproximativ 200 de euro. Telefonul, comercializat de Orange România din primăvară, are sistem de operare Google Android.
Sandero serie limitată O