Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a semnat la sfârşitul săptămânii trecute cu firma Bilfinger Berger Baugesellschaft, două contracte cu o valoare totală de 12,69 mil. euro, fără TVA, pentru modernizarea podurilor de la Giurgeni şi Agigea.
Primul contract, în valoare de 8,88 mil. euro, fără TVA, vizează reabilitarea podului de peste Dunăre de la Giurgeni - DN 2A, situat la kilometrul 114-134. Podul are o lungime de 1.463 metri şi o lăţime de 17,34 metri. Cel de-al doilea contract, în valoare de 3,8 mil. euro, fără TVA, vizează modernizarea podului de la Agigea - DN 39, amplasat la kilometrul 8+988. Podul are o lungime de 266 metri şi o lăţime de 20,9 metri.
Ambele contracte sunt finanţate în proporţie de 57,2% de la Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare, restul sumei fiind asigurată de la bugetul de stat.
Termenele de execuţie a contractelor sunt de doi ani fiecare şi au ca obiective reabilitări, lucrări de consolidare, lucrări de reparaţii, înlocuirea sistemului rutier, parapetelor şi instalaţiilor electrice, precum şi consolidarea malurilor.
Sursa:ZF.ro
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a semnat la sfârşitul săptămânii trecute cu firma Bilfinger Berger Baugesellschaft, două contracte cu o valoare totală de 12,69 mil. euro, fără TVA, pentru modernizarea podurilor de la Giurgeni şi Agigea.
Primul contract, în valoare de 8,88 mil. euro, fără TVA, vizează reabilitarea podului de peste Dunăre de la Giurgeni - DN 2A, situat la kilometrul 114-134. Podul are o lungime de 1.463 metri şi o lăţime de 17,34 metri. Cel de-al doilea contract, în valoare de 3,8 mil. euro, fără TVA, vizează modernizarea podului de la Agigea - DN 39, amplasat la kilometrul 8+988. Podul are o lungime de 266 metri şi o lăţime de 20,9 metri.
Ambele contracte s