- Diverse - nr. 655 / 21 Octombrie, 2010 Avon Romania a continuat, si in acest an, campania ,,Afla ca esti bine". Fondurile stranse prin vanzarea produselor cu fundita roz au fost folosite astfel: Clinica de oncologie Oncohelp din Timisoara a fost inaugurata in 1 octombrie 2009, suma finala de sponsorizare a proiectului fiind de 138.000 euro. In 2010, pentru al treilea an consecutiv, a fost sprijinit proiectul Diagnostic Mobil San si Col Uterin, initiat de Fundatia Renasterea, in valoare de 300.000 euro (pentru cei trei ani de proiect). Campania educativa ,,Afla ca esti bine _ Oglinda, prietena mea cea mai buna" a fost implementata la nivel national. Au fost informate aproximativ 8 milioane de femei din mediul rural si urban, folosindu-se atat diferite canale media (reviste, cinematografe, outdoor, brosuri), cat si voluntari. Campania neconventionala Avon Movie For Life a fost realizata in cadrul festivalului digital Kinofest. Au fost create 26 de filme de scurtmetraj pe tema cancerului la san. Filmele castigatoare pot fi vizionate la: http://www.avonspaceblog.ro/?p=2817. In cursul lunii trecute, campania "A promite inseamna a face. Promite sa mergi la control!", a fost lansata la nivel national. Femeile sunt invitate sa se alature campaniei impotriva cancerului la san si sa promita, simbolic, ca vor avea mai multa grija de sanatatea lor. Campaniei i s-au alaturat atat vedete precum Maia Morgenstern, Andreea Marin Banica, Andreea Raicu, Crina Matei, Iuliana Tudor, Beatrice Rancea, cat si cinci supravietuitoare. Mai multe informatii despre campania "Afla ca esti bine" gasiti pe: www.stopcancerlasan.ro. LETITIA BOTA - Diverse - nr. 655 / 21 Octombrie, 2010 Avon Romania a continuat, si in acest an, campania ,,Afla ca esti bine". Fondurile stranse prin vanzarea produselor cu fundita roz au fost folosite astfel: Clinica de oncologie Oncohelp din Timisoara a fost ina