Pieţele externe au avut un avans mai mare de 28%
TotalSoft vrea ca activităţile din afara ţării să-i genereze 50% din afaceri
Producătorul de soluţii informatice pentru afaceri TotalSoft a înregistrat în primele nouă luni o creştere cu 15% a cifrei de afaceri, la 16,7 milioane de euro, datorită orientării către segmentul privat din România, precum şi a creşterilor de pe pieţele externe, a anunţat compania.
În perioada ianuarie - septembrie 2009, afacerile au fost de 14,5 milioane de euro. "Aproape trei sferturi din veniturile companiei din primele nouă luni ale acestui an (74%) au provenit din România, iar restul de pe pieţele externe. Pentru anul viitor estimăm că vom avea o creştere de 15% a afacerilor", a declarat, ieri, directorul de strategie şi marketing al companiei, Daniel Ionescu, citat de Mediafax.
El a adăugat că, pe piaţa locală, afacerile au crescut cu 10%, în timp ce pe pieţele externe, cu 28%. Soluţia de afaceri Charisma generează 76% din totalul afacerilor companiei, respectiv 12,7 milioane euro, din care 90% provin din piaţa românească.
TotalSoft estimează că, în următorii cinci ani, piaţa externă va ajunge să genereze 50% din afacerile companiei.
TotalSoft a început 2010 cu o campanie internaţională agresivă
Anul acesta, compania a pornit o campanie agresivă de extindere internaţională, concretizată în patru filiale, deschise în Bulgaria, Grecia, Serbia şi Qatar. "Sumele investite în deschiderea acestor birouri au fost cuprinse între 200.000 şi 300.000 euro/birou şi estimăm un break-even (recuperarea investiţiilor - n.r.) în 12 luni de la lansarea lor. De asemenea, compania a intrat pe trei noi pieţe externe, Austria, Dubai şi Arabia Saudită", a adăugat directorul de strategie şi marketing al TotalSoft.
TotalSoft preconizează că va încheia acest an cu o cifră de afaceri de 22,5 mil. eur