A lucrat in mai multe agentii de publicitate, insa si-a dat seama ca poate face ceva si de unul singur, asa ca si-a deschis propria afacere. A luat-o de la zero, fara ajutor din partea parintilor. S-a bazat doar pe intuitie si cunostintele acumulate in cei cativa ani in care a muncit pentru altii, iar la 27 de ani a ajuns sa fie patronul a trei firme de publicitate care nu au resimtit criza.
Il cheama Sergiu Machidon si este doar unul dintre "baietii destepti" (la propriu) care formeaza generatia Y.U.P. (Young Professionals Uprising) a Romaniei.
"Afacerea a inceput intr-un mod foarte spontan. Dupa multi ani de lucru, mi-am dat demisia pentru ca nu eram lasat sa fac lucrurile asa cum stiam sa le fac si cum pot sa le fac mai bine. Iar cand oamenii nu-ti dau ocazia sa arati ca poti mai mult, nu e locul in care trebuie sa stai. Am decis sa imi iau o pauza, perioada in care am primit niste proiecte fara sa cer, fara sa caut, fara sa incerc sa iau clienti din fostele agentii.
Dupa doua luni in care am facut cateva proiecte, mi-am dat seama ca totul functioneaza foarte bine si ca am ajuns sa castig mult mai mult decat in agentie si, in acelasi timp, ca pot sa fac lucrurile pentru mine si cum vreau eu. Daca faci lucrurile cum vrei tu si depui foarte mult efort si iti place, cu siguranta banii vor veni. Asa am inceput eu business-ul. La inceput nu am avut birou, nu am avut niciun ban pe care sa il bag in business si nici nu aveam nevoie pentru ca aveam structura de baza deja creata, erau oameni cu care lucrasem inainte si pe care ma puteam baza", a povestit Sergiu Machidon, intr-o emisiune la Tv Ziare.com.
Urmareste intregistrarea emisiunii cu Sergiu Machidon AICI
Romanilor le lipseste curajul
Unul dintre lucrurile cele mai importante pentru un tanar om de afaceri este, din punctul sau de vedere, experienta