Nissan Juke, crossover de segment B, este disponibil pentru comenzi in Romania cu 3 motorizari.
Prin Rabla cu 3 tichete, pretul pleaca de la 12.850 euro cu TVA.
Propulsoarele sunt un 1,5 litri diesel 110 CP (18.090 euro cu TVA), 1,6 litri benzina 117 CP (15.490 euro cu TVA) si 1,6 litri benzina 190 CP (21.640 euro cu TVA).
Motorizarea de 190 CP benzina, disponibila cu tractiune fata, vine cu o cutie manuala cu 6 trepte, in timp ce versiunile cu tractiune integrala vin cu o transmisie CVT cu mod manual in 6 trepte.
Juke diesel va avea o cutie manuala cu 6 trepte, iar motorizarea de 117 CP benzina vine cu o cutie manuala cu 5 trepte sau o cutie xtronic CVT.
Echiparile Juke se numesc Visia, Acenta si Tekna.
Jumatate SUV, jumatate masina sport. Partea de jos a caroseriei Juke este latura SUV, cu garda la sol inalta, rotile mari, pasajele rotilor accentuate si finisate cu profile robuste, la fel ca pragurile. Inspira protectie, soliditate.
Partea de sus a caroseriei se remarca insa prin stilul pur sportiv. De la parbriz la plafonul inclinat, forma si dimensiunile ferestrelor din spate, totul aduce a masina sport. Plafonul incorporeaza un eleron care creste stabilitatea la viteze mari iar forma haionului a fost perfectionata cu tehnologiile Computational Fluid Dynamics.
Sistemul de tractiune integrala All Mode 4x4-i disponibil la Juke, in combinatie cu suspensiile spate Multilink si cu noul sistem Torque Vectoring System este o premiera pentru segmentul B.
Daca sistemul de tractiune integrala este capabil sa gestioneze permanent distributia cuplului intre puntea fata si puntea spate, sistemul TVS redistribuie cuplul si intre cele doua roti posterioare, intre 0 si 100%. Acest ansamblu optimizeaza controlul asupra cuplului transmis la roti, adaptat la stilul de condus al soferului si la conditiile de drum.
Ni