Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) a lansat Proiectul strategic „Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor”, finanţat din Fondul Social European (FSE).
Beneficiarul proiectului este Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, iar grupurile ţintă cărora i se adresează sunt angajatorii şi tinerii cu varstă cuprinsă între 15-25 ani. Proiectul este implementat în parteneriat cu trei companii naţionale, are o durată de 16 de luni şi un buget total de 10.016.900 lei. Obiectivul general al proiectului îl constituie creşterea gradului de ocupare în rândul persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, cu precădere în rândul tinerilor, dar şi creşterea accesului la informaţii, mai ales în rândul angajatorilor.
Proiectul “Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor” a fost elaborat pornind de la identificarea de către beneficiar a nevoii de creştere a calităţii şi eficientizării serviciilor furnizate în prezent de către acesta. În acest sens, proiectul cuprinde o campanie de informare cu privire la facilităţile oferite de serviciul public de ocupare din România adresată atât angajatorilor cât şi tinerilor, campanie realizată în baza rezultatelor a două studii de piată calitative şi cantitative. Prin folosirea de mijloace, canale informaţionale şi tactici care să ofere un maxim de impact, campania urmăreşte stimularea unei abordări active a procesului de căutare a unui loc de muncă şi educarea deprinderilor necesare unui astfel de demers, dar şi informarea angajatorilor cu privire la serviciile ANOFM oferite de cadrul legal în vigoare.
De asemenea, prin implementarea acestui proiect, se vor crea o serie de materiale tipărite (pliante, afişe, broşuri), video şi audio care, prin distribuirea unitară la nivelul agenţiilor teritoriale pentru ocuparea f