Aglomeraţie mare la târgul de joburi Angajatori de Top, care se desfăşoară la Sala Palatului din Bucureşti, de vineri până sâmbătă. Mii de tineri, dar şi persoane mai vârstnice, s-au înghesuit vineri, în prima zi a târgului, să-şi depună CV-urile la standurile celor 75 de companii participante, în speranţa că unul din cele 1.650 de joburi disponibile va fi al lor. Concurenţa este însă foarte strânsă, având în vedere că la eveniment sunt aşteptaţi peste 12.000 de vizitatori, ceea ce înseamnă că pe fiecare loc se bat cam şapte persoane.
România, preferată Poloniei pentru un call center
Ca de obicei, numele "grele" au atras şi cele mai multe solicitări de angajare, aşa cum s-a întâmplat la Schneider Electric, Grupul Renault, Michelin, însă nici brandurile mai puţin rezonante nu au fost ocolite. La Schneider, de exemplu, fuseseră depuse în jur de 350 de CV-uri în primele două ore de la deschidere, în condiţiile în care fuseseră pregătite 400 de pliante de prezentare a companiei.
"Ne pregătim să inaugurăm un centru de relaţii cu clienţii în Bucureşti pentru divizia de IT a Schneider Electric, unde vom angaja 40 de persoane. România a fost preferată Poloniei, datorită abilităţilor lingvistice ale tinerilor de aici", a declarat pentru gândul Miriana Matei, directorul de HR al companiei. Tinerii angajaţi la Bucureşti vor deservi toată Europa, dar şi ţările vorbitoare de franceză din Africa, drept pentru care sunt căutaţi cunoscători de limbi străine, fără a adăuga engleza, care este obligatorie.
Etalon patentat la târg: CV-urile "numărate" cu cântarul
Câteva zeci de CV-uri primise până vineri la prânz şi compania Nobel, care activează în domeniul telecom, pentru cele 12 posturi disponibile. "Nu le-am numărat bucată cu bucată, dar o să facem ca data trecută, când am primit în jur de 1.000 de aplicaţii. Am cântărit