Subsidiara locală a grupului american Goodyear Dunlop va deschide, până la sfârşitul anului, în sistem de franciză cinci noi magazine-service Premio, iar până în 2015 alte 35 de unităţi, a declarat directorul general al companiei pentru Europa Centrală şi de Sud-Est, Thierry Villard, citat de Mediafax.
Reţeaua de francize Premio a Goodyear Dunlop activează în domeniul vânzării şi service-ului de anvelope, la nivel european. "Potenţialul pieţei de anvelope în România este extrem de mare, acesta este şi motivul pentru care vom continua în această ţară programul de dezvoltare a reţelei de franciză Premio. Până la sfârşitul anului vom încheia cinci noi contracte în acest sens, ajungând astfel la un portofoliu de 15 magazine în România", a spus reprezentantul Goodyear Dunlop, prezent la inaugurarea celui de-al zecelea francizat Premio, la Suceava. Următoarele francize vor fi deschise în oraşe din zona de centru-vest a ţării.
El a adăugat că, până la finele anului 2015, reţeaua Premio va număra 50 de magazine-service.
Cea de-a zecea unitate de acest fel, deschisă miercuri la Suceava, în urma unei investiţii de două milioane de euro, este cea mai mare franciză Premio din sud-estul Europei.
În prezent, Premio operează cu 575 de unităţi în 11 ţări europene. Programul Premio a fost implementat de organizaţia German Goodyear-Franchise în 1996 şi este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor în sistem franciză.
În aceste magazine-service se găsesc atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât şi alte mărci de anvelope, accesorii şi piese de schimb, clienţii direcţi beneficiind şi de serviciile aferente pentru operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.
Subsidiara locală a grupului american Goodyear Dunlop va deschide, până la sfârşitul anului, în sistem de franciză cinci noi magazine-service Premio, iar până în 201