Chiar dacă este criză, iar vântul bate prin portofel, doamnele găsesc resurse pentru a se înfrumuseţa. Una dintre cele mai profitabile afaceri în această perioadă pare a fi salonul de cosmetică. Femeile nu se uită la bani când vine vorba de imaginea lor.
După ce a investit 100.000 de lei întru salon de înfrumuseţare, Floriana Bucur, de profesie cosmeticiană, spune că nu-i pare rău. „,,Am deschis acest salon împreună cu nasa mea, acesta a fost visul meu.Cel mai mult mă bucur atunci când văd pe chipul clientelor mele satisfacţie“, ne-a spus tânăra.
Cele care doresc să meargă în saloanele de înfrumuseţare sunt aşteptate cu ultimele tendinţe în materie de tunsori, cu o gamă vastă de culori şi produse profesionale. Pentru a face oarece economie, femeile pot alege abonamentele lunare . Cu 140 de lei, orice persoană beneficiază în în fiecare de coafură, spălat, manichiură şi pedichiură. Un tuns costă de la 10 la 20 de lei, un vopsit de la 40 la 150 de lei, manichiura-15 lei, pedichiura-20 de lei, make-up 40 de lei, iar aplicatul de gene false costă 55 de lei. Nici persoanele cu gusturi rafinate şi care dispun de mai mulţi bani nu au fost uitate. Există împachetări cu ciocolată-45 de lei şedinţa şi electrostimulări-20 de lei şedinţa.
Câştig pe timp de criză
Pentru fiecare salon în parte contează cel mai mult să îşi câştige clienţii, dar să îi şi meţină.Pentru clientele fidele acestui salon, conducerea le oferă un serviciu gratis de ziua de naştere: coafat, machiat, pensat, epilat, pedichiură sau manichiură. Cel mai mult contează să te implici în munca pe care o faci, dacă un client este mulţumit cu siguranţa va reveni, nu singur ci şi cu alti clienţi.,,Încă de la începerea afacerii am avut parte de mulţi clienţi, iar odată ce clienţii sunt mulţumiţi vin împreună cu prietenii“ a mai adăugat Floriana Bucur.
Citiţi mai multe amănunte în ediţia d