Vestile din piata nu sunt imbucuratoare pentru angajatii trustului "Realitatea Media". Unul cate unul, produsele trustului si-au gasit sfarsitul sub dominatia lui Vintu.
Ultimul produs, inca vandabil si cu potential, ramane postul de televiziune "Realitatea". Insa migrarea multor oameni din cadrul postului catre alte perspective ne face, inevitabil, sa ne punem intrebarea: "Cand va cere SOV falimentul trustului?"
Perioada de criza a lovit puternic in marile afaceri media din Romaia. Piata de publicitate s-a contractat serios pe fondul declinului economic global al tarii si al lumii. Masurile de austeritate bugetara au lovit si ele, indirect, in bugetele trusturilor de presa, prin stoparea "robinetului" catre publicitatea de stat.
Cotidiene, ziare de business, saptamanale de afaceri, reviste glossy, posturi tv, toate au picat ca albinele nehranite intr-o perioada relativ scurta. Unii s-au bucurat si au devorat, precum corbii, cadavrele colegilor de breasla.
Mi-aduc aminte cum, Grigore Cartianu se lauda ca-l sunau fosti colegi de la Evenimentul Zilei care tocmai ramasesera pe drumuri din cauza falimentului ziarului "Cotidianul". Dar el, scriitorul de tablete la "Adevarul", nu se putea cobori la nivelul la care au ajuns acesti tradatori ai deontologiei profesionale.
De asemenea, in aceste momente fara precedent in presa postdecembrista , multe produse media isi vand sufletul pentru doi pumni de arginti. Pentru cateva randuri de stenograme si ceva share din piata, ziarele sau agentiile de presa se ingramadesc sa publice tot felul de dialoguri sub forma de stiri bomba. Cand despre Vantu, cand despre Voiculescu.
O doamna sare la gatul altei doamne, numai de dragul unui biscuite de la Putere. Pora este ofuscata, ca s-a vandut Corina Dragotescu mogulului, si o priveste pe aceasta din urma ca pe un produs