În perioada 22-24 octombrie, organizaţia studenţească AIESEC Oradea a derulat un proiect ce a avut ca scop pregătirea practică a studenţilor de la Universitatea din Oradea, pe trei domenii: IT, resurse umane şi vânzări.
" Partea inovativă a acestui proiect este că studenţii n-au parte de cursuri teoretice ţinute într-un mod tradiţional, ci interacţionează cu companii specializate din acest domeniu care fac parte din mediul business local sau naţional", spune Răzvan Isai, vicepreședinte AIESEC.
Cursuri cu specialiști locali
În această ediţie, responsabili pentru livrarea sesiunilor practice au fost:Nexia şi Public Euroconsulting pe partea de IT, Dacian Palladi şi Flaviu Porojan pe aria de vânzări, iar pentru partea de resurse umane Adecco şi Romarketing. Printre subiectele discutate au fost: Management-ul carierei, Recrutarea, retenţia şi evaluarea personalului, Calcularea salariului pe aria de resurse umane, Marketing-ul între ştiinţă şi artă, Construirea unei cariere în vânzări pe partea de vânzări, Diferenţa dintre PC şi laptop, Metode de combatere a pirateriei pe domeniul de IT.
Studenții vor carieră
„M-am decis să mă înscriu în acest proiect, pe aria de Vânzări, deoarece vreau să-mi fac o carieră în acest domeniu, iar AIESEC Academy mi s-a părut o bună oportunitate de a primi pregătirea practică de care nu am parte pe timpul facultăţii. O parte din acest proiect, care mi-a plăcut foarte mult a fost faptul că vineri, domnul Dacian Palladi ne-a trimis în piaţă, să vindem şi pot să spun că această experienţă a fost una utilă pentru mine, căci doar aşa vezi ce implicaţii are acest domeniu şi nu mi s-a părut că aş fi făcut un lucru inutil, ci din contră", a spus Kallai Anasztaszia, studentă a Facultăţii de Ştiinţe Economice, anul III. „Motivele mele pentru a mă înscrie în AIESEC Academy pe partea de Resurse umane, ţin