Majoritatea furnizorilor de servicii din România ne cred pe noi, clienţii, nişte fraieri. O turmă de păcălici numai buni de achitat facturile lunare, şi nimic mai mult. Exemple ar fi, cred, destule, dar am să mă opresc în acest text doar asupra unuia.
Cineva mi-a arătat, ieri, o factură emisă de operatorul de telefonie RCS&RDS, în care la capitolul servicii era introdus şi textul „Mentenanţă, servicii accesorii şi asociate” şi m-a întrebat, retoric: „Ce e cu taxa asta, domnule?!” I-am sugerat să se adreseze Protecţiei Consumatorului, cum probabil sper că a şi procedat, şi i-am mai spus ce ştiam despre acest caz. Şi anume că Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a amendat în urmă cu o lună compania RCS&RDS cu suma de 300.000 lei pentru introducerea taxei de mentenanţă, începând din luna iunie, fără a informa, individual, clienţii.
Dealtfel, ANCOM a acordat un termen de graţie companiei RCS&RDS ca până la data de 29 octombrie să anunţe individual fiecare client despre modificarea contractului şi despre faptul că beneficiarii serviciilor pot renunţa la contract fără să plătească niciun fel de penalizare. „Dar pe mine nu m-a anunţat nimeni, nu m-a chemat nimeni să semnez un nou contract! Cum de îşi permit atunci să facă aceeaşi greşeală?!”, a spus, furios, clientul anonim.
Oare câţi clienţii şi-au pus această întrebare? Sunt sigur că foarte mulţi, la fel cum sunt la fel de sigur că majoritatea au plătit factura fără să crâcnească…
Majoritatea furnizorilor de servicii din România ne cred pe noi, clienţii, nişte fraieri. O turmă de păcălici numai buni de achitat facturile lunare, şi nimic mai mult. Exemple ar fi, cred, destule, dar am să mă opresc în acest text doar asupra unuia.
Cineva mi-a arătat, ieri, o factură emisă de operatorul de telefonie RCS&RDS, în care la capitolul servic