Vodafone Business Club la Târgu-Mureş
Vodafone a prezentat la Hotel Business serviciile de comunicaţii şi noua campanie dedicată clienţilor din mediul de afaceri.
Vodafone România a deschis vineri, 22 octombrie, la Hotel Business din Târgu-Mureş o nouă serie de conferinţe regionale Vodafone Business Club, un eveniment dedicat mediului de afaceri, ce a inclus dezbateri pe teme economice şi de comunicaţii. Compania a prezentat şi noua campanie de comunicare dedicată clienţilor de business, sub sloganul “Ai idei, avem soluţii!” Adrian Georgescu, director Sales Business Market al Vodafone România a prezentat noutăţile din portofoliul de produse şi servicii pentru segmentul de business şi modul in care solutiile de comunicatii pot ajuta companiile să aibă un control sporit asupra costurilor şi să-şi atinga obiectivele de eficienţă, performanţă şi flexibilitate. Invitatul special al conferinţei la Targu-Mureş a fost jurnalistul Robert Turcescu. “Pentru noi este o ocazie de a ne întâlni cu clienţii noştri şi a găsi împreună soluţii cât mai potrivite nevoilor actuale ale companiilor. Întrebaţi, în cadrul unui sondaj recent, ce apreciază în relaţia cu Vodafone, reprezentanţii companiilor menţionează în primul rând disponiblitatea echipei noastre de a oferi soluţii flexibile şi personalizate, inovaţia şi calitatea serviciilor şi a reţelei”, a declarat Adrian Georgescu. Vodafone Business Club continuă în această săptămână în alte oraşe din ţară.
Câte firme are Vodafone?
Vodafone este lider pe piata business din România, potrivit datelor operatorului peste 10 mii de companii mari, cu nevoi complexe de comunicaţii, utilizează soluţiile integrate de comunicaţii ale Vodafone România. Vodafone ofera cea mai extinsa arie de acoperire a serviciilor de Internet mobil, la nivel naţional, pentru 90% din populaţia României, la viteze de până la 21,6 Mbp