Din cauza faptului că primăria şi-a mutat deja două dintre serviciile sale în incinta mall-ului, constănţenii, vrând-nevrând, sunt nevoiţi să ajungă la City Park Mall şi să lase poate şi ceva bani în magazinele şi aşa goale
O altă risipă din banii publici se face prin plata chiriei exorbitante pentru vila în care funcţionează cel de-al treilea sediu al CJC
În urmă cu câteva zile, pe site-ul Primăriei Constanţa apărea un anunţ potrivit căruia, începând de miercuri, Centrul de Informare Cetăţeni de pe strada Ecaterina Varga se va muta la Sky Level din City Park Mall, în vechiul sediu urmând a se desfăşura doar activitatea de acordare a subvenţiilor pentru căldură. Potrivit conducerii mall-ului, pe viitor se pregăteşte şi aducerea Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor Constanţa în această incintă.
Chiar dacă nu era un spaţiu foarte bine organizat, Centrul de Informare cetăţeni de pe Ecaterina Varga oferea cât de cât condiţii contribuabililor care se adresau serviciului pus la dispoziţie de primărie. Însă, pentru o mai bună utilizare a spaţiului mall-ului de la etajul 1, golit de chiriaşii care nu-şi mai scoteau nici măcar banii pe care trebuiau să-i dea pe chirie, autorităţile locale, împreună cu reprezentanţii City Park Mall, au decis recent să amenajeze în interiorul mall-ului mai multe birouri aparţinând serviciilor publice constănţene. Şi totul bineînţeles cu o raţiune economică.
Făgădău: „Mall-ul este un loc mult mai civilizat"
„Ce legătură are mutarea sediului cu faptul că au fost daţi oameni afară şi cu faptul că salariile sunt mici?!", a declarat viceprimarul Decebal Făgădău, întrebat de situaţia actuală în care se află funcţionarii din primărie şi decizia autorităţilor de a muta sediul centrului de informare.
Acesta a susţinut însă că sediul primăriei se mută la etajul 1 al mall-ului pentru că aici