Gama Jetta pe care Volkswagen o va distribui în Europa se diferenţiază de cea care va fi comercializată în Statele Unite ale Americii mai cu seamă la nivel tehnic – gamă de motorizări şi tren de rulare. Sursa: VWSursa: VWSursa: VWSursa: VWSursa: VWSursa: VWSursa: VWSursa: VW
1 /.
Acestea sunt primele imagini oficiale cu modelul Volkswagen Jetta destinat pieţei auto europene.
Dacă vi se par cunoscute este doar pentru că versiunea pentru Europa, care va ajunge inclusiv în România, la începutul anului viitor, seamănă aproape până la identificare cu aceea prezentată deja şi care va fi comercializată în Statele Unite ale Amercii.
Chiar Volkswagen a recunoscut, în comunicatul remis astăzi, că între cele două versiuni există doar "diferenţe subtile".
Care sunt cele mai importante modificări operate deVolkswagen pe modelul Jetta care va ataca pieţele auto de pe Bătrânul Continent?
În primul rând, sunt oferite alte motorizări, TSI şi TSI, familiare clienţilor Volkswagen.
Suspensie spate independentă şi motoare cu până la 170 de cai-putere
Unităţile supraalimentate pe benzină, de 1.2 şi 1.4 litri, au 105, respectiv, 120 de cai-putere. Turbodiesel-urile, cu o capacitate superioară, de 1.6 şi 2.0 litri, livrează de la 105 până la 170 de cai-putere.
Versiunea europeană a berlinei Jetta a mai adoptat standard sistemul de asistare electro-mecanică a direcţiei, precum şi suspensia spate independentă, similară celei întâlnite la Volkswagen Golf.
Volkswagen Jetta concurează în clasa C cu modele precum Renault Fluence, Ford Focus Sedan, Mazda3 Sedan, Chevrolet Cruze, Toyota Corolla sau chiar Skoda Octavia.