Dacă pământul nu o mai ia la vale, încă au rămas nerezolvate problemele sistemului de drenaj, considerat subdimensionat pentru acest amplasament.
După o investiţie iniţială de 70 milioane de euro, Aeroportul din Sibiu continuă să înghită bani pe bandă rulantă. Următoarea investiţie este cifrată la 5.3 milioane de euro, iar banii vor fi cheltuiţi pentru asigurarea securităţii perimetrale. Contractul va fi pe o perioadă de cinci ani şi jumătate şi ar trebui semnat până la finalul acestui an. Sistemul trebuie să suporte cel puţin 500 de camere video şi să stocheze imaginile cel puţin o lună de zile. De asemenea, rata alarmelor false trebuie să fie sub 3%. Printre subsistemele cerute trebuie remarcat şi radarul de perimetru, care să funcţioneze cu o rată de 850 de măsurători pe secundă şi care trebuie să fie capabil să detecteze vehiculele de la o distanţă de minimum 800 de metri, să detecteze mişcarea persoanelor aflate în deplasare normală, în alergare sau în „mers târâş".
Telenovela alunecărilor de teren de pe pista aeroportului a ajuns şi ea la final. Potrivit expertizei, problema se datorează calităţii pământului folosit pentru a ridica dealul pe care se sprijină prelungirea pistei. Aceeaşi expertiză pune într-o lumină proastă şi sistemul de drenaj, considerat subdimensionat pentru acest amplasament.
Dacă pământul nu o mai ia la vale, încă au rămas nerezolvate problemele sistemului de drenaj, considerat subdimensionat pentru acest amplasament.
După o investiţie iniţială de 70 milioane de euro, Aeroportul din Sibiu continuă să înghită bani pe bandă rulantă. Următoarea investiţie este cifrată la 5.3 milioane de euro, iar banii vor fi cheltuiţi pentru asigurarea securităţii perimetrale. Contractul va fi pe o perioadă de cinci ani şi jumătate şi ar trebui semnat până la finalul acestui an. Sistemul trebuie să suporte cel puţin 500 de camere v