Nu numai că se poate să te foloseşti de YouTube ca să-ţi găseşti o slujbă, dar devine o variantă din ce în ce mai populară, mai ales pentru tinerii care au crescut cu platforma video, scrie mashable.com.
Unii cred cred că video-ul este o metodă mult prea personală ca să-ţi cauţi job, funcţionând ca un fel de interviu digital, în timp ce altora li se pare o metodă impersonală de comunicare, pentru că lipseşte interacţiunea directă. Dar YouTube nu înseamnă doar CV-uri video, ci şi modalităţi creative să te angajezi.
YouTube nu se adresează doar tinerilor. Este util şi profesioniştilor de orice vârstă care încearcă să-şi atragă clienţi noi sau care încearcă să-şi lărgească audienţa. Cu puţină creativitate, onestitate şi muncă, poţi transforma platforma online într-o unealtă care îţi creează o imagine profesională mult mai grăitoare decât demodatul Curriculum Vitae.
1. Promovează-te
Nu ştii de unde sare iepurele. Tom Ferry este antrenor şi autor al unui bestseller, "Life!By Design". A început să posteze pe YouTube în urmă cu doi ani şi jumătate ca să-şi mărească audienţa. Ferry a fost invitat să vorbească la diferite conferinţe şi i s-au oferit slujbe de consultant, în urma talentului pe care l-a arătat în clipurile video.
"Cred în teoria libertăţii, perfecţiunii şi timpului prezent.", spune Fery, citat de mashable.com. "Nu trebuie să te temi că, dacă îţi dezvălui atuurile, oamenii nu te vor mai angaja. " Pentru fiecare capitol al cărţii, americanul a înregistat un clip explicativ, oferind şi detalii care nu se găseau în carte. În loc să nu se mai citească, "Life!By Design" a devenit un bestseller. Audienţa i s-a fidelizat, datorită clipurilor săptămânale, care le-au fost de folos oamenilor.
2. Postează şi speră
Cam aşa se întâmplă, de regulă, când primeşti o ofertă de muncă prin YouTube. Probabil că cea mai