Grupul Central European Media Enterprises, acţionarul Pro TV, a înregistrat, la nivel internaţional, o creştere de 7,2% a veniturilor în primele nouă luni ale anului, de la 447,52 milioane de dolari la 479,72 milioane de dolari
Profitul net atribuibil CME Ltd., în amintita perioadă, a fost de 126,29 milioane de dolari, faţă de pierderi de 41,9 milioane de dolari înregistrate în primele nouă luni ale anului 2009, arată datele publicate de grupul american miercuri.
Veniturile CME au urcat şi în trimestrul al treilea, cu 4,8%, de la 128,23 milioane de dolari la 134,35 milioane de dolari, în timp ce profitul a fost de 3,41 milioane de dolari, de la o pierdere de 21,55 milioane de dolari în perioada iulie-septembrie a anului trecut.
"Strategia noastră de a repoziţiona CME ca o companie media integrată vertical funcţionează. Rezultatele sunt acum mai puternice decât cu un an în urmă. Refinanţarea recentă ne-a îmbunătăţit poziţia de lichiditate şi am început să răscumpărăm datorii în mod oportunist. Poziţia de lider de audienţă şi leverage-ul operaţional ridicat pe care le-am construit, împreună cu lichiditatea solidă ne vor permite să reducem în continuare datoria brută şi costurile cu dobânzile, în timp ce condiţiile de pe pieţele noastre vor continua să se îmbunătăţească anul viitor. Cu o relansare continuă în Cehia, Slovenia şi Croaţia în trimestrul al patrulea, suntem în grafic să obţinem un profit OIBDA în intervalul 100-115 milioane de dolari în acest an", a declarat Adrian Sârbu, preşedinte şi director general executiv (CEO) al CME.
Divizia de broadcast e în continuare principalul motor al afacerilor grupului, însă Mediapro Entertaiment a avut cele mai puternice ritmuri de creştere a veniturilor. Compania PRO TV, liderul pieţei de televiziune cu toate canalele sale, a raportat pentru trimestrul III din acest an o cifră de afaceri de 29 milio