Veniturile Orange România s-au diminuat în trimestrul al treilea cu 8,7% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, la 246 milioane euro, pe fondul scăderii înregistrate de serviciile prepay, în timp ce segmentul de abonamente a continuat să se stabilizeze.
„În acest trimestru, în timp ce veniturile din serviciile pe baza de abonament au continuat să se stabilizeze, veniturile din serviciile prepay au reflectat o nouă degradare din cauza contextului economic. Evoluţia globală a veniturilor pe baza comparativă este similară cu cea din trimestrul doi” , a declarat, într-un comunicat, directorul executiv al Orange România, Thierry Millet.
Numărul clienţilor Orange România a scăzut cu 2,8% în iulie-septembrie, faţă de intervalul similar din 2009, la 10,398 milioane. În acelaşi timp, venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,3 euro.
Pe segmentul broadband, operatorul a înregistrat o creştere cu 35% a totalului de clienţi faţă de trimestrul al treilea al anului trecut, ajungând la 3,024 milioane.
"Orange a continuat să facă progrese pe acest segment şi a dezvoltat oferte de date şi de smartphone-uri, servicii dedicate şi asistenţă specializată pentru utilizatorii de smartphone-uri, oferte speciale şi personalizate", se mai arată în comunicat.
În primele nouă luni, veniturile Orange România s-au situat la 730 de milioane de euro, faţă de 800 de milioane de euro în intervalul similar din 2009.