Lucrările se vor întinde pe 200 de hectare şi vor crea peste 4.000 de locuri de muncă.
După ce proiectul vizând realizarea unui port turistic în Eforie Nord a fost lansat în 2008, a urmat o lungă perioadă în care s-a aşternut tăcerea, până zilele trecute. Conform edilului-şef Ovidiu Brăiloiu, motivul acestui abandon al proiectului l-au constituit chiar italienii, care doreau să realizeze proiectul şi care, înainte de a-l dezvolta pe ţărmul Mării Negre, au avut divergenţe în interiorul societăţii. Numai că, zilele trecute, „Marina di Eforie" a revenit, proiectul refiind prezentat de italieni primarului Brăiloiu, după ce, în vară, l-a avut sub braţ chiar ministrul Turismului, Elena Udrea.
Lucrările ar putea începe până la sfârşitul anului. Brăiloiu ne-a declarat că, pe lângă portul turistic şi de agrement, dezvoltatorul mai vrea şi spaţii de cazare, de agrement şi conexe. „Marina di Eforie" se va întinde pe 200 de hectare (luciu de apă) în zona de nord a staţiunii Eforie Nord şi va crea peste 4.000 de locuri de muncă. Proprietarul proiectului, firma italiană „Sofim", este o companie specializată în astfel de amenajări. Investitorii au mai realizat astfel de proiecte de amploare în Italia şi în China şi unul în Sri Lanka. Investiţia care s-ar realiza la Eforie în urma derulării acestui proiect va fi de peste 600 milioane de euro, realizarea ei depinzând atât de partea italiană, cât şi de cea românească, birocraţia de la noi speriind de multe ori mari investiţii.
Lucrările se vor întinde pe 200 de hectare şi vor crea peste 4.000 de locuri de muncă.
După ce proiectul vizând realizarea unui port turistic în Eforie Nord a fost lansat în 2008, a urmat o lungă perioadă în care s-a aşternut tăcerea, până zilele trecute. Conform edilului-şef Ovidiu Brăiloiu, motivul acestui abandon al proiectului l-au constituit chiar i