Orange Romania avea peste 10,3 milioane de clienti (n.r. numar SIM-uri active) la sfarsitul celui de-al treilea trimestru din acest an, in scadere cu 2,8% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar veniturile totale au scazut cu 8,7% pana la 246 milioane euro, potrivit datelor prezentate joi de grupul France Telecom. Thierry Millet, seful Orange Romania, a precizat ca veniturile au fost afectate in special pe segmentul utilizatorilor prepay din cauza contextului economic dificil.
“In acest trimestru, in timp ce veniturile din serviciile pe baza de abonament au continuat sa se stabilizeze, asa cum am declarat anterior, veniturile din serviciile prepay au reflectat o noua degradare din cauza contextului economic. Evolutia globala a veniturilor pe baza comparativa este similara cu cea din trimestrul doi. Ca lider de piata vom continua sa investim si sa alocam resurse pentru a oferi clientilor nostri cele mai simple si mai de calitate produse de pe piata din Romania”, a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.
Potrivit informatiilor prezentate joi de operator, numarul de clienti broadband a crescut cu 35% fata de trimestrul trei al anului precedent, ajungand pana la peste 3,02 milioane utilizatori.
In trimestrul doi din acest an, Orange Romania avea peste 10,4 milioane de clienti, in scadere cu 3,1% (338.000 utilizatori) fata de primele trei luni din acest an si in crestere cu 1% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Orange Romania avea peste 10,3 milioane de clienti (n.r. numar SIM-uri active) la sfarsitul celui de-al treilea trimestru din acest an, in scadere cu 2,8% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar veniturile totale au scazut cu 8,7% pana la 246 milioane euro, potrivit datelor prezentate joi de grupul France Telecom. Thierry Millet, seful Orange Romania, a precizat ca veniturile au fost afectate in special pe se