Lasting Software, parte a grupului de firme Lasting, estimeaza vanzari de aproximativ jumatate de milion de euro pentru Unitel, o solutie managementul costurilor de telefonie care poate reduce cu pana 42% costurile de telefonie ale institutilor bancare, afirma oficialii companiei.
Bancile isi pot micsora cu pana la 530.000 de euro pe an costurile de telefonie prin implementarea solutiei Unitel, arata o analiza realizata de Lasting Software pe patru institutii bancare din portofoliul companieil, ale caror facturi variaza intre 0,5 si 1,3 milioane de euro pe an
In primul an de la implementarea solutiei, in functie de infrastructura bancii, costurile scad cu minim 150.000 de euro, iar in cazul unei banci cu un sistem de telefonie foarte complex, economiile se pot ridica pana la 530.000 de euro. Procentual, in primul an reducerile de costuri se incadreaza intre 30 si 55%. Ulterior, media anuala a economiilor este de circa 250.000 de euro.
Investitiile intr-o solutie de optimizare a costurilor de telefonie se ridica in medie la 150.000 de euro, suma care este recuperata in aproximativ opt luni de la implementarea aplicatiei care dureaza circa jumatate de an. In medie, compania convinge un potential client sa cumpere solutia Unitel in 6-8 luni.
Printre clienti solutiei lansate in 2004 se numara: Banca Transilvania, Consiliu Judetean Braila, Lafarge Ciment, Mega Group, OTP Bank, Primaria Sibiu, Unicredit Tiriac Bank.
Compania Lasting Software are 43 de angajati iar pentru anul acest an conducerea producatorului de soft estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 1,3 milioane de euro. Anul trecut, firma timisoreana a avut un business de circa 0,8 milioane de euro si un profit net de aproape 40.000 de euro.
Grupul Lasting este format din companiile Lasting System, Lasting Software, Lasting Consult si Club Software si are 130 de angaj