Atunci când, din diferite motive, ne imaginăm o societate modernă, populată de oameni frumoşi, inteligenţi şi creativi, e sănătos să ne uităm ce face rating, dacă vrem să, vorba aia, rămânem ancoraţi în realitate.
Ieri după-amiază, în timp ce, ca să dau un exemplu, Viasat History difuza un excelent documentar, "Impresioniştii", cele două mari televiziuni particulare generaliste din România, Pro TV şi Antena 1, făceau rating abisal cu emisiunile "Happy Hour" (în care Adrian Copilul Minune - devenit între timp Adi de Vito sau Adi de Vitto - se jura că e "perfect nevinovat" în scandalul în care e implicat un alt mare artist celebru, Florin Salam), respectiv "Acces Direct" (în care Elodia contraataca, iar mama nefericitei avocate declara pentru zeustv.ro că fiica ei îşi prevestise moartea).
Atunci când, din diferite motive, ne imaginăm o societate modernă, populată de oameni frumoşi, inteligenţi şi creativi, e sănătos să ne uităm ce face rating, dacă vrem să, vorba aia, rămânem ancoraţi în realitate.