Profitul net al Daimler, al doilea mare producător de vehicule de lux la nivel mondial, s-a majorat de 28 de ori în trimestrul al treilea, de la 56 de milioane euro la 1,61 miliarde de euro, susţinut de cererea de modele Mercedes clasa E şi S în China şi Statele Unite. Vânzările au crescut cu 30%, la 25,1 miliarde de euro. În primele nouă luni, grupul a obţinut un profit operaţional de 5,7 miliarde de euro. Vânzările de automobile de lux ale Daimler îşi revin după criza financiară, susţinute de creşterea cererii în China şi Statele Unite, cele mai mari pieţe din lume. Vânzările din China, care a devenit în 2009 cea mai mare piaţă auto la nivel mondial, au urcat în septembrie cu 19%.
Profitul net al Daimler, al doilea mare producător de vehicule de lux la nivel mondial, s-a majorat de 28 de ori în trimestrul al treilea, de la 56 de milioane euro la 1,61 miliarde de euro, susţinut de cererea de modele Mercedes clasa E şi S în China şi Statele Unite. Vânzările au crescut cu 30%, la 25,1 miliarde de euro. În primele nouă luni, grupul a obţinut un profit operaţional de 5,7 miliarde de euro. Vânzările de automobile de lux ale Daimler îşi revin după criza financiară, susţinute de creşterea cererii în China şi Statele Unite, cele mai mari pieţe din lume. Vânzările din China, care a devenit în 2009 cea mai mare piaţă auto la nivel mondial, au urcat în septembrie cu 19%.