Cel mai fierbinte moment pe Facebook se înregistrează în zilele de miercuri, la ora 3 după-amiaza pe Coasta de Est a Americii, când reţeaua socială se încinge de postări şi comentarii. Compania Vitrue, specializată în managementul social media, a dat publicităţii un studiu în care arată când se înregistrează cea mai ridicată şi cea mai redusă activitate pe paginile de Facebook ale companiilor. Potrivit Huffington Post, Vitrue a analizat, în periada august 2007-octombrie 2010 peste 1,64 de milioane de postări de pe paginile companiilor şi mai mult de 7,56 milioane de comentarii. Datele obţinute de Vitrue arată că userii sunt cel mai activi miercurea la ora 3 după-amiaza şi că, în general, zilele săptămânii sunt mai interesante pe această reţea socială decât weekendurile. Vârfurile de activitate se înregistrează în cursul săptămânii, la orele 11 dimineaţa, 3 după-amiaza şi 8 seara, în timp ce duminica internauţii accesează cel mai puţin comunicatele transmise de branduri pe reţeaua socială. Virtue a mai descoperit că postările firmelor sunt mai accesate dacă apar dimineaţa. Totodată, fanii au comentat mai mult mesajele apărute în primele 15 minute ale unei ore decât pe cele apărute la şi un sfert, la şi jumătate sau la fără un sfert.
Cel mai fierbinte moment pe Facebook se înregistrează în zilele de miercuri, la ora 3 după-amiaza pe Coasta de Est a Americii, când reţeaua socială se încinge de postări şi comentarii. Compania Vitrue, specializată în managementul social media, a dat publicităţii un studiu în care arată când se înregistrează cea mai ridicată şi cea mai redusă activitate pe paginile de Facebook ale companiilor. Potrivit Huffington Post, Vitrue a analizat, în periada august 2007-octombrie 2010 peste 1,64 de milioane de postări de pe paginile companiilor şi mai mult de 7,56 milioane de comentarii. Datele obţinute de Vitrue arată că userii sunt cel m