Veniturile Orange, numărul unu pe piaţa locală de telefonie mobilă, au scăzut în trim. 3 cu 8,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 246 mil. euro, ceea ce arată că economia suferă, iar populaţia continuă să facă reduceri ale cheltuielilor zilnice. Scăderea este însă în linie cu cea de pe primele şase luni, ceea ce poate fi un semnal bun având în vedere că în trimestrul 3 salariile bugetarilor au scăzut cu 25% şi TVA a crescut cu 5%.
Evoluţia veniturilor a fost influenţată de scăderea cu 3% a bazei de clienţi şi de impactul negativ al recesiunii şi al măsurilor de austeritate luate de guvern - în special creşterea TVA şi reducerea cu 25% a celor peste un milion de bugetari.
Orange, una dintre cele mai mari companii din România, ale cărei rezultate sunt un etalon pentru evoluţia economiei, avea 10,4 milioane de clienţi la finele trim. 3, faţă de 10,7 milioane cu un an în urmă.
Operatorul deţinut de France Telecom a înregistrat cele mai mari scăderi ale veniturilor pe segmentul de cartele preplătite, în timp ce pe segmentul de abonaţi veniturile s-au stabilizat, în mare parte ca urmare a schimbărilor radicale făcute în ofertă în septembrie 2009, declară Thierry Millet, directorul executiv al Orange România. "În acest trimestru, în timp ce veniturile din serviciile pe bază de abonament au continuat să se stabilizeze, veniturile din serviciile prepay au reflectat o nouă degradare din cauza contextului economic".
În primele nouă luni, veniturile Orange au scăzut cu 8,75% la 730 mil. de euro.
Veniturile Orange, numărul unu pe piaţa locală de telefonie mobilă, au scăzut în trim. 3 cu 8,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 246 mil. euro, ceea ce arată că economia suferă, iar populaţia continuă să facă reduceri ale cheltuielilor zilnice. Scăderea este însă în linie cu cea de pe primele şase luni, ceea ce poate fi un semn