Hewlett-Packard România (HP), subsidiara locală a celei mai mari companii de IT din lume, a lansat o nouă gamă de imprimante conectate la internet. Tehnologia care stă la baza imprimantelor, numită ePrint, le permite acestora să aibă propria adresă de e-mail la care pot fi trimise documentele de pe orice echipament conectat la internet (telefon, computer sau tablet PC). Odată ce documentele sunt primite, ele sunt printate. Noile dispozitive pentru gama consumer se găsesc pe piaţa din România, la preţuri ce încep de la 125 de euro. Gama pentru companii va intra pe piaţă de la 1 noiembrie, iar preţurile vor porni de la 200 de euro. "În acest an ne dorim să ne păstrăm cota de piaţă, de 53% pe piaţa imprimantelor cu jet de cerneală şi 73% pe cea a imprimantelor pentru companiile care asigură un volum mare de imprimare", a declarat pentru ZF Irinel Ilie, directorul diviziei Imaging&Printing Group al HP România. "În prima jumătate a anului am avut o creştere a vânzărilor de două cifre, dar începând cu al doilea semestru, odată cu creşterea TVA şi tăierea salariilor bugetarilor, creşterea a rămas constantă comparativ cu 2009. Cred că această tendinţă se va menţine până la finele anului", a mai spus ea.
Hewlett-Packard România (HP), subsidiara locală a celei mai mari companii de IT din lume, a lansat o nouă gamă de imprimante conectate la internet. Tehnologia care stă la baza imprimantelor, numită ePrint, le permite acestora să aibă propria adresă de e-mail la care pot fi trimise documentele de pe orice echipament conectat la internet (telefon, computer sau tablet PC). Odată ce documentele sunt primite, ele sunt printate. Noile dispozitive pentru gama consumer se găsesc pe piaţa din România, la preţuri ce încep de la 125 de euro. Gama pentru companii va intra pe piaţă de la 1 noiembrie, iar preţurile vor porni de la 200 de euro. "În acest an ne dorim să ne pă