Juke, fratele mai mic al lui Qashqai, a sosit şi în România. Cel mai nou membru al familiei crossover Nissan vine să combine stilul extravagant cu energia şi cu buna dispoziţie. După succesul înregistrat cu Qashqai în segmentul C, Nissan este pe cale să schimbe din nou peisajul urban. Juke este diferit de oricare altă maşină, aducând un nou concept în segmentul B. Arată neconvenţional şi transmite bună dispoziţie. Juke a fost creat la Londra de specialiştii centrului Nissan Design Europe şi desăvârşit în Japonia, la Nissan Design Center.
Partea de jos a caroseriei Juke este mai aproape de SUV, cu garda la sol înaltă, roţile mari, pasajele roţilor accentuate şi finisate cu profile robuste, la fel ca pragurile. Inspiră protecţie, soliditate. Partea de sus a caroseriei se remarcă însă prin stilul pur sportiv. De la parbriz la plafonul înclinat, forma şi dimensiunile ferestrelor din spate, totul aduce a maşină sport. Plafonul încorporează un eleron care creşte stabilitatea la viteze mari, iar forma haionului a fost perfecţionată cu tehnologiile Computational Fluid Dynamics şi testată în tunelul aerodinamic. Şi interiorul reflectă agilitatea crossover-ului Juke. Consola centrală inspirată de designul motocicletelor şi finisajele portierelor sunt total inedite, creând o atmosferă antrenantă. Maneta schimbătorului este foarte aproape de volan, dar poziţia de condus este înaltă, pentru totală vizibilitate, ca în SUV.
Gama Juke oferă trei variante de motorizare, două pe benzină şi una diesel. Vârful de gamă este noul motor turbo pe benzină DIG-T cu cilindree de 1,6 litri, care dezvoltă 190 CP, Euro 5.
Pe scurt:
- Preţuri de la 12.850 de euro (cu TVA şi trei prime de casare) şi ofertă de finanţare cu 0% dobândă şi 15% avans
- Tracţiune 2WD şi 4WD cu All Mode 4x4i şi noul Torque-Vectoring System
- N