Veniturile Orange - mai mici cu 8,7% în trimestrul al treilea
În primăvara acestui an Orange anunţa că veniturile totale înregistrate anul trecut pe piaţa românească a telefoniei mobile au scăzut cu 14,2%, la 2,4 miliarde euro, sub nivelul din 2007, iar acum compania a înştiinţat că rezultatele trimestrului trei nu anunţă o îmbunătăţire a pieţei.
Veniturile din serviciile prepay au reflectat o nouă degradare
Orange România a anunţat printr-un comunicat de presă că veniturile companiei s-au diminuat în trimestrul al treilea cu 8,7% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, la 246 milioane euro, pe fondul scăderii înregistrate de serviciile prepay, în timp ce segmentul de abonamente a continuat să se stabilizeze.
"În acest trimestru, în timp ce veniturile din serviciile pe bază de abonament au continuat să se stabilizeze, veniturile din serviciile prepay au reflectat o nouă degradare din cauza contextului economic. Evoluţia globală a veniturilor pe bază comparativă este similară cu cea din trimestrul doi. Ca lider de piaţă vom continua să investim şi să alocăm resurse pentru a oferi clienţilor noştri cele mai simple şi mai de calitate produse de pe piaţa din România", a declarat, în comunicat, directorul executiv al Orange România, Thierry Millet.
Numărul clienţilor Orange România a scăzut cu 2,8% în iulie - septembrie, faţă de intervalul similar din 2009, la 10,398 milioane. În acelaşi timp, venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,3 euro.
Pe segmentul broadband, operatorul a înregistrat o creştere cu 35% a totalului de clienţi faţă de trimestrul al treilea al anului trecut, ajungând la 3,024 milioane.
"Orange a continuat să facă progrese pe acest segment şi a dezvoltat oferte de date şi de smartphone-uri, servicii dedicate şi asistenţă specializată pentru utilizatorii de smartphone-uri