Numărul de clienţi atraşi de operatorul de telefonie mobilă Orange pentru serviciile de internet mobil rămâne în creştere, sfidând recesiunea.
Veniturile Orange România s-au diminuat în trimestrul al treilea cu 8,7% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, la 246 milioane euro, pe fondul contextului economic dificil şi al impactului negativ al creşterii TVA şi al reducerii salariilor din sectorul public. Operatorul susţine că veniturile din abonamente s-au stabilizat însă scăderea a continuat pe segmentul de cartele preplătie. Faţă de al doilea trimestru din acest an, veniturile Orange au scăzut cu un milion de euro (0,4%).
Numărul clienţilor Orange România a scăzut cu 2,8% în iulie-septembrie, faţă de intervalul similar din 2009, la 10,398 milioane. În acelaşi timp, venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,3 euro. Compania nu oferă date privind numărul de abonaţi şi de utilizatori de cartele preplătite.
"În acest trimestru, în timp ce veniturile din serviciile pe bază de abonament au continuat să se stabilizeze, veniturile din serviciile prepay au reflectat o nouă degradare din cauza contextului economic. Ca lider de piaţă vom continua să investim şi să alocăm resurse pentru a oferi clienţilor noştri cele mai simple şi mai de calitate produse de pe piaţa din România", a declarat Thierry Millet, directorul executiv al Orange România.
Pe segmentul internet, operatorul a înregistrat o creştere cu 35% a totalului de clienţi faţă de trimestrul al treilea al anului trecut, ajungând la 3,024 milioane.
"Orange a continuat să facă progrese pe acest segment şi a dezvoltat oferte de date şi de smartphone-uri, servicii dedicate şi asistenţă specializată pentru utilizatorii de smartphone-uri, oferte speciale şi personalizate", potrivit oficialilor Orange.
În primele nouă luni, veniturile Orange România au scăzut cu 8,7