Drumul European 79, respectiv Drumul Naţional 66, nu este pregătit pentru iarnă, iar autorităţile judeţene stau la mâna constructorului maghiar VEGYEPSZER ZRT Budapesta, care din 2007 nici nu renunţă la contract, dar nici nu continuă lucrările de modernizare.
Secţia Drumurilor Naţionale Târgu Jiu a început pregătirea drumurilor pentru sosirea iernii. Nu acelaşi lucru se poate spune şi despre firma maghiară VEGYEPSZER ZRT Budapesta, care, în 2007, a început să modernizeze Drumul European 79, pe tronsonul Rovinari - Bumbeşti Jiu. În ciuda faptului că au trecut aproape trei ani de la începerea lucrărilor, constructorii unguri au executat doar 5% din acestea şi nu dau vreun semn că ar dori să renunţe de bunăvoie la contract, pentru organizarea altei licitaţii. Nici Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA nu a dat dovadă de fermitate şi a acordat păsuiri peste păsuiri societăţii din Ungaria, care trebuia să finalizeze lucrarea încă din luna august a anului 2009. Deşi iarna bate la uşă, angajaţii VEGYEPSZER nu s-au apucat încă de executarea lucrărilor de întreţinere necesare pentru o circulaţie fără probleme în lunile următoare. Singurul lucru obţinut până acum din partea maghiarilor de autorităţile locale şi naţionale a fost asfaltarea cu promisiuni a Drumului European 79.
6.600 de metri pătraţi din 40.000
Şeful Secţiei Drumurilor Naţionale Târgu Jiu, Dumitru Leuştean, a precizat că drumul naţional care leagă localitatea Rovinari de Bumbeşti Jiu va genera cele mai multe probleme, întrucât partea carosabilă este deteriorată. VEGYEPSZER nu a reuşit să asfalteze din tronsonul de drum amintit decât 6.600 de metri pătraţi, reprezentând de fapt reparaţii pentru a avea o şosea sigură la iarnă. Cu toate acestea, sunt de executat asfaltări pe o suprafaţă totală de peste 40.000 de metri pătraţi: „Cele mai multe probleme