În primele nouă luni ale anului 2010, pe principalele categorii de produse comercializate (carne de pui, mezeluri, semipreparate şi, respectiv, ouă consum) Grupul de firme Agricola Bacău a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 23%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, se arată într-un comunicat remis de companie.
Defalcat pe categoriile de produse comercializate sub brandul Agricola Bacău, vânzările înregistrate după primele trei trimestre ale acestui an, faţă de perioada similară a anului 2009, au următoarele evoluţii: carne de pui creştere de 20% (+32% în volum), salamuri crude uscate şi preparate fierte afumate+ 38% (+59% în volum), semipreparate şi produse pregătite din carne + 6% (+ 11% în volum), ouă consum scădere de 16% (- 10% în volum).
"Pe piaţa cărnii de pasăre se înregistrează, din a doua jumătate a anului, o uşoară tendinţă de creştere a volumelor faţă de anul trecut.
În timp ce toate categoriile de produse de larg consum au înregistrat anul acesta creşteri de preţuri, preţul mediu la carnea de pasăre este cu 10% mai mic faţă de cel înregistrat în 2009, asta şi în contextul în care subvenţiile din agricultură au fost retrase de la 1 ianuarie 2010.
Cu toate acestea, Agricola Bacău s-a adaptat foarte bine la cerinţele şi aşteptările clienţilor şi consumatorilor săi şi a reuşit să crească la o cotă de piaţă de 14% la carnea de pui (chiar 16% în retailul modern).
"Deşi contextul economic este unul dificil, am crescut cifra de afaceri, am fost inovativi, am lansat produse noi şi am comunicat, iar feedback-ul n-a întârziat să apară", a declarat Grigore Horoi, preşedinte Agricola Bacău.
În primele nouă luni ale anului 2010, pe principalele categorii de produse comercializate (carne de pui, mezeluri, semipreparate şi, respectiv, ouă consum) Grupul de firme Agricola Bacău a înregistrat o creşt