Noua generaţie a gamei Clasa E reprezintă o întoarcere la forma de odinioară pentru Mercedes-Benz. Sursa: Mercedes-BenzSursa: Mercedes-BenzSursa: Mercedes-BenzSursa: Mercedes-BenzSursa: Mercedes-BenzSursa: Mercedes-BenzSursa: Mercedes-Benz
1 /.
Fără a fi o maşină mai completă ca rivalul de moarte, BMW Seria 5, dar etalând un important plus de vitalitate în comparaţie cu "venerabilul" Audi A6, E-ul lansat anul trecut a redevenit o opţiune esenţială pentru amatorii de lux şi confort pe patru roţi.
Rezultatele obţinute de Clasa E în raportate de vânzări înaintate de comercianţii de maşini noi pentru intervalul ianuarie-septembrie confirmă priza pe care modelul german o are la publicul autohton.
FOTO evz.ro
Mercedes Benz Clasa E FOTO evz.ro
Noul Mercedes-Benz CLS FOTO evz.ro
Audi, BMW şi Mercedes atacă în haită sezonul estival
În vreme de criză, românului îi place să conducă un Mercedes
85 de compatrioţi şi-au achiziţionat, anul acesta, un Mercedes-Benz Clasa E. Spre comparaţie, 102 au preferat BMW Seria 5 (113, dacă îi socotim şi pe cei cu Seria 5 GT), dar numai 72 s-au orientat către Audi A6.
Berlina – versiune de caroserie pe care am testat-o şi noi – rămâne, de departe, favorita românilor. 60 dintre unităţile Mercedes- Benz Clasa E au avut această arhitectură. În cazul concurenţei, su premaţia "limuzinei" este încă şi mai categorică: 69 dintre Audi-urile A6 şi absolut toate BMWurile Seria 5 (fără 5 GT) vândute în ţară au fost configurate în trei volume.
Exclusivitate şi rafinament
E-ul 350 pe care l-am condus a avut sub capotă un V6 pe benzină de 3.5 litri – o raritate pe drumurile naţionale (doar două au fost comercializate), dar una care nu surprinde, având în vedere propensiunea compatrioţilor pentru motorizările turbodiesel.
Adevărul este că, în ziua de azi