Directorul Oil Terminal sustine ca poluarea s-a produs dinc auza unei tentative de furt
Lucratorii RAJA au intervenit prompt pentru izolarea pacurii ce s-a scurs in sistemul de canalizare pluviala
Peste doua tone de combustibil s-au scurs, sambata noapte, dintr-o conducta Oil Terminal pe strazile din cartierul Km 5 din Constanta. Specialistii din cadrul societatii Oil Terminal care s-au ocupat de ancheta sustin ca este vorba de o tentativa de furt. Directorul general al societatii, Silviu Wagner, a declarat ca, dupa decopertarea zonei din cartierul Km 5, oamenii au gasit deasupra conductei un orificiu de aproximativ 3 centimetri, pe care era montata o instalatie improvizata de sustragere a combustibilului. Conducta care era sub presiune se afla in zona strazii Theodor Sperantia, spre calea ferata care face legatura intre Constanta si Mangalia. Potrivit lui Silviu Wagner, scurgerea de pacura a avut loc si din cauza modului deficitar de lucru al firmei de paza din Bucuresti, iar cheltuielile pentru depoluarea zonei, de ordinul zecilor de milioane de lei, suportate de Oil Teminal, vor fi imputate acestei societati. De asemenea, din cauza furturilor repetate din conductele Oil Terminal, directorul este hotarat sa rezilieze contractul cu firma de paza din Bucuresti. Silviu Wagner a precizat ca, in ultima perioada, a crescut numarul sustragerilor din conductele societatii, iar compania este in faza finala de achizitionare a unui sistem de control care consta in montarea unei instalatii robotizate prin care se verifica integritatea conductelor.
La randul sau, reprezentantii RAJA au anuntat ca in urma avariei la conducta de transport pacura, apartinand Oil Terminal, in apropierea strazii Theodor Sperantia, cateva tone de pacura s-au scurs in sistemul de canalizare pluviala de pe strada. Imediat, la fata locului au ajuns reprezentantii ISU Dobrogea, SC