Grupul Renault îşi propune, potrivit Financial Times, să ajungă, până în 2015, la vânzări care să depăşească numărul de 550.000 de autoturisme anual, ceea ce reprezintă cu peste 50% mai mult decât media actuală. Acest target a fost fixat în condiţiile în care grupul intenţionează să introducă, în curând, pe piaţă noi modele care să se menţină în categoria maşinilor low-cost. Ceea ce se ştie, până în acest moment, este că Dacia va crea un alt autoturism destinat familiilor, precum şi un mic vehicul utilitar. Producţia va fi realizată, în mare parte, în oraşul Tanger din Maroc, întrucât uzina de la Mioveni funcţionează deja la capacitate maximă, oficialii Renault estimând că cererile se vor intensifica în toată Europa, pe fondul austerităţii financiare care a cuprins recent continentul.
Responsabilul executiv al grupului Renault pentru fabricarea de maşini "entry-level", Gérard Detourbet, a declarat, pentru Financial Times, că oficialii companiei plănuiesc să impulsioneze numărul de vânzări prin îmbunătăţirea designului, dar şi prin pătrunderea pe noi pieţe, inclusiv pe cea din Marea Britanie, unde Dacia se va lansa în 2012 cu importante modificări de aspect: "Obiectivul Dacia este să crească substanţial în Europa. Astăzi vindem 350.000 de maşini şi vrem să ajungem la 550.000 în anul 2015". În opinia acestuia, sporirea numărului de vânzări în ultima vreme se datorează unei schimbări la nivelul mentalităţii europenilor, care, confruntaţi cu criza economică, cheltuiesc mult mai inteligent: consumă mai puţin şi cer, în schimb, mai multă calitate.
Dacia, comparată cu brandul Ikea
La rândul său, vicepreşedintele grupului Renault, Patrick Pélata, declara, de curând, pentru aceeaşi publicaţie, că a avea acum un autoturism Dacia este o mare mândrie, pentru că brandul său se poate compara chiar cu Ikea, celebra companie suedeză furnizoare de mobilă: "Este un