La City Park se eliberează de ieri acte de identitate, printre alte facilități oferite cetățenilor. Motivând că astfel sunt mai aproape de nevoile oamenilor, instituțiile publice își mută serviciile în mall.
Serviciul Comunitar pentru Evidenţa Populaţiei Constanţa s-a mutat, de ieri, în sediu „de fiţe“ - la etajul 2 al City Park Mall din Parcul Tăbăcărie, cel mai mare mall din Constanţa. Acesta va fi singurul loc unde vor fi eliberate actele de identitate.
Ieri, la ora 8.00, constănțenii s-au aşezat docili la rând, pe holul din mall, şi au aşteptat să fie chemaţi pentru a-şi depune documentele necesare preschimbării actelor de identitate. Oamenii spun că măsura le convine, pentru că sunt scutiţi de drumuri prin oraş. „Este foarte bună ideea. Sunt toate serviciile aici şi nu mai este mult de alergat. Nici cozile nu mai sunt la fel de mari, iar rândul merge mai repede“, a declarat Dorel Tarcea (58 de ani).
Vestea mutării a picat bine şi pentru angajaţii serviciului public. „Eu mă bucur că acum am ghişee şi spaţiu pentru arhivă“, a declarat Odet Dezideriu Dudaş, şeful serviciului.
Primele nemulţumiri
Tot la ultimul etaj al mall-ului funcţionează şi Centrul de Informare Cetăţeni al Primăriei Constanţa, o casierie a Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri la Bugetul Local, precum și casierii ale Regiei de Alimentare cu Apă, Regiei de Distribuire a Energiei Termice şi Congaz.
„Ar trebui să fie corelate programele de lucru şi cu celelalte servicii complementare, cum este serviciul de Taxe și Impozite. Eu am venit la ora 8.00 aici şi mi s-a spus că trebuie să plătesc taxa de buletin, numai că ghişeul de aici deschidea abia la 10.00. A trebuit să merg la altă casierie. Dacă tot sunt la un loc, măcar să fie programul acelaşi“, a declarat Marinică Dumitru (44 de ani).
Ideea lui Elan Schwartzenberg
Primarul Constanţei