În fugă după clienți, într-un domeniu amorțit de câțiva ani, vânzătorii de imobile au început să se promoveze cât mai mult pe internet. Astfel, agențiile imobiliare și dezvoltatorii imobiliari au început să se folosească tot mai des de youtube, pentru a-și face cunoscută oferta.
Un proiect foarte nou în Oradea, cartierul rezidențial Alexi, a postat filmulețe cu un bloc de apartamente pus recent în vânzare, iar rezultatele au și început să apară, chiar dacă locuințele nu sunt printre cele mai ieftine de pe piață. "Am ieșit pe piață cam de o lună și din 13 apartamente am vândut deja patru. Noi suntem foarte mulțumiți", a declarat Karsai Attila, administratorul cartierului rezidențial. Apartamentele se vând cu prețuri cuprinse între 37.000 de euro și 130.000 euro. "Sunt cu totul altfel față de ce s-a construit până acum în România. Apartamente cu 2-3 camere, pe trei nivele, cu lift panoramic, parcare subterană, panouri solare. Vara nu sunt deloc cheltuieli cu apa caldă", spune Karsai Attila.
Atrag clienții prin youtube
O agenție imobiliară își promovează locuințele care sunt de vânzare prin filmulețe postate pe youtube pentru a atrage cât mai mulți vizitatori pe site-ul propriu. "De câteva luni am început să postăm filmulețe. Vrem să atragem vizitatori pe site-ul nostru. Merge foarte bine, ne ajută acest tip de promovare", a spus Mirko Giuffrida, reprezentantul agenției Gaminvest. El spune că lunar agenția reușește să vândă maximum două case. "Închirierile merg cel mai bine", a precizat expertul imobiliar. Acesta încearcă să vândă prin intermediul youtube două case situate în zona Spitalului Județean, finisate, la prețul de 250.000 de euro bucata.
Mica publicitate, cea mai folosită metodă
Expertul imobiliar Constantin Dudău, administratorul agenției Operativ Serv, spune însă că cele mai folosite metode de c