VIZUALIZARE. Noul tronson de metrou (marcat cu negru) acopera aproape tot cartierul Drumul Taberei, pe care il conecteaza si cu centrul Capitalei Adrian Ionescu, 33 de ani, contabil - "De mult se spune ca se va face, de data asta sper sa fie adevarat. M-am saturat sa stau in trafic ore-n sir, asa, cu metroul, scutesc mult timp." Bogdan Popescu, 23 de ani, student - "In fiecare dimineata cand plec la scoala stau in trafic la Razoare cel putin 30-40 de minute. As ajunge mult mai repede si as putea sa dorm mai mult." Ciprian Fesachi, 26 ani, administrator - "Numai sa fie adevarat! As lasa masina in parcare si as lua metroul. Asa scutesc timp si bani, care sunt cele mai importante lucruri pe criza asta!"Vesti bune pentru locuitorii din cartierul Drumul Taberei. Din 2015, acestia vor scapa de ambuteiajele din trafic, intrucat vor putea ajunge acasa si cu metroul. Consilierii generali au aprobat noul tronson de cale ferata si, cel tarziu anul viitor, lucrarile de constructie a magistralei Universitate-Drumul Taberei vor fi incepute. "Mai sunt terenuri de expropriat, dar deja suntem in discutii cu cei care le detin. Printre proprietarii terenurilor sub care se va construi noua linie de metrou se afla si mai multe unitati militare din zona Drumul Taberei. Costul total al proiectului este de aproximativ 850 de milioane de euro, bani proveniti de la Banca Europeana de Investitii si de la Guvern. Practic, daca nu vor exista contestatii, lucrarile vor putea incepe in primele luni ale anului viitor", ne-a declarat directorul Metrorex, Gheorghe Udriste.
Va avea 15 statii
Magistrala Universitate-Drumul Taberei va avea nu mai putin de 15 statii. Astfel, metroul va opri la Ghencea, Ghencea 2, Raul Doamnei, Brancusi, Valea Ialomitei si Depou Valea Ialomitei, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei, Favorit, Orizont, Academia Militara, Eroilor 2