Dupa ce timp de patru ani a gestionat marketingul numarului 2 in industria berii – Heineken Romania – Marius Melesteu a preluat in acest an conducerea operatiunilor locale ale Strauss, producatorul Doncafe. Despre diferentele si punctele comune intre gestionarea unei afaceri din industria berii si a unui business pe piata cafelei, intr-un interviu Wall-Street.ro.
Primele noua luni la carma Strauss Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria locala a cafelei, au trecut “foarte repede si foarte frumos”, rezuma in cateva cuvinte Marius Melesteu (foto). “Nu m-am grabit sa judec, sa trag concluzii, sa vin eu cu solutii rapide, ci mi-am acordat suficient timp sa inteleg afacerea si sa cunosc oamenii”, afirma Melesteu.
Acesta l-a inlocuit in functie pe Matanya Schwartz, cel care a condus timp de doi ani operatiunile Strauss Balcani. Anterior Heineken, Melesteu a ocupat functiile de brand manager si sales manager la Unilever Romania, precum si cea de country manager la Unilever Belgrad.
Avand in spate experienta unor campanii de imagine pentru branduri precum Golden Brau sau Bucegi, noul director general al Strauss Romania a pregatit noua campanie de comunicare Doncafe – Bogatia gustului – o investitie de 4,5 mil. euro. Dezvoltata impreuna cu agentia Leo Burnett, campania se desfasoara in perioada octombrie-decembrie si cuprinde activitati integrate de advertising, relatii publice, actiuni si comunicare la punctele de vanzare in comertul traditional si cel modern.
Aceasta miscare vine dupa aproape doi ani de la investitia de 15 mil. euro in lansarea brandului Doncafe pe piata romaneasca, cel mai costistor rebranding la momentul respectiv pe segmentul FMCG, care a inclus si repozitionarea marcilor Elite si Selected, dar si lansarea de noi produse pe categoria premium si pe segmentul publicului tanar.
“In piata cafelei, s