Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va colabora cu platforma de socializare Facebook pentru promovarea României ca destinaţie turistică pe canalele new media. Cât de benefică este o astfel de promovare? Analistul media Iulian Comănescu (audio) spune că totul depinde de "cum se va face această acţiune şi cum de vor fi cheltuiţi aceşti bani.
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va colabora cu platforma de socializare Facebook pentru promovarea României ca destinaţie turistică pe canalele new media.
Elena Udrea spune că strategia acestui proiect va fi gata până la începutul lunii decembrie, iar prima campanie de promovare va fi implementată cel mai târziu la începutul lunii martie 2011.
La rândul sau, vicepresedintele Facebook, Blake Chandlee, a declarat că este prima oară când platforma de socializare colaborează, la nivel internaţional, cu un minister, într-o fază atât de timpurie a elaborării unei strategii turistice.
Cât de benefică este o astfel de promovare?
Analistul media Iulian Comanescu spune că "în sine este o idée generoasă. Dacă ne gândim aşa la demograficele Facebook în linii mari, probabil că sunt oameni cu putere de cumpărare şi interese în petrecerea de vacanţe.
Totul depinde însă de cum se va face această acţiune şi cum de vor fi cheltuiţi aceşti bani. În momentul acesta doamna ministru a reuşit să genereze o ştire: că ea ştie ce e facebook şi ce se întâmplă cu el.
Mai departe mai vedem". Analistul media Iulian Comănescu
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va colabora cu platforma de socializare Facebook pentru promovarea României ca destinaţie turistică pe canalele new media. Cât de benefică este o astfel de promovare? Analistul media Iulian Comănescu (audio) spune că totul depinde de "cum se va face această acţiune şi cum de vor fi cheltuiţi aceşti bani.
Ministerul