Ministerul turismului se va folosi de cea mai mare reţea de socializare din lume, Facebook, pentru a promova România ca destinaţie turistică. Ministrul de resort, Elena Udrea, a anunţat, marţi, într-o conferinţă de presă, că Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) va colabora cu platforma de socializare Facebook pentru promovarea României ca destinaţie turistică pe canalele new media.
Elena Udrea a motivat această decizie prin faptul că acest tip de canal de comunicare devine din ce în ce mai accesat, comparativ cu celalate căi de promovare tradiţionale.
"Am discutat cu reprezentanţii Facebook şi am decis, şi la recomandarea specialiştilor spanioli care au creat brandul turistic al ţării noastre, să promovăm România pe Facebook, cea mai importantă platformă socială de media din lume, în condiţiile în care canalele new media au devenit din ce în ce mai accesate faţă de media tradiţionale", a declarat ministrul Turismului.
Elena Udrea a precizat că, deocamdată, nu au discutat cu reprezentanţii Facebook despre bugetele de comunicare, fiind abia în faza stabilirii şi elaborării unui plan de acţiune pentru promovarea României ca destinaţie turistică, pe platforma de socializare dezvoltată de Mark Zuckerberg.
Strategia acestui proiect va fi gata până la începutul lunii decembrie, iar prima campanile de promovare va fi implementată cel târziu în martie 2011, a adăugat Elena Udrea, potrivit Mediafax.
"Am convenit cu reprezentanţii Facebook elaborarea în comun a unei strategii de comunicare pe canale de social media, stimularea dezvoltării de programe turistice româneşti, prin adaptarea celor mai noi inovaţii din industria internetului şi organizarea de sesiuni de training pentru angajaţii ministerului şi pentru reprezentanţi ai industriei turistice din România, pentru creşterea numărului de turişti. Totodată va fi organizată o conf