O companie care vrea să fie performantă în această perioadă de criză trebuie să investească în comunicare. Aceasta este doar una dintre ideile subliniate de către reprezentanţii Vodafone la evenimentul Vodafone Business Club din Bănie.
Craiova a fost ieri gazda conferinţei regionale Vodafone Business Club, un eveniment organizat de Vodafone România şi dedicat mediului de afaceri. Acesta a inclus dezbateri şi discuţii pe teme economice şi de comunicaţii. Cu această ocazie, reprezentanţii Vodafone au prezentat, sub sloganul „Ai idei, avem soluţii!“, ultimele noutăţi în portofoliul de produse şi servicii Vodafone pentru segmentul de business şi modul în care soluţiile de comunicaţii pot ajuta companiile să aibă un control sporit asupra costurilor şi să-şi atingă obiectivele de eficienţă, performanţă şi flexibilitate. „Ne bucurăm să ne aflăm astăzi la Craiova, la o nouă întâlnire Vodafone Business Club, seria de evenimente pe care Vodafone le organizează în fiecare an, în mai multe oraşe din ţară, cu clienţii şi partenerii săi. Pentru noi este o ocazie de a ne întâlni cu clienţii noştri şi a găsi împreună soluţii cât mai potrivite nevoilor actuale ale companiilor“, a spus Adrian Georgescu, director Sales Business Market la Vodafone România, care a explicat că o companie care vrea să fie performantă în această perioadă de criză trebuie să investească în comunicare.
Robert Turcescu: Nu trebuie să vedem doar partea goală a paharului
Despre modul de abordare a crizei le-a vorbit oamenilor de afaceri doljeni şi jurnalistul Robert Turcescu. Acesta a atras atenţia asupra faptului că, deşi este o situaţie de disconfort, criza este ea însăşi o experienţă. „Nu trebuie să vedem doar partea goală a paharului“, a declarat Robert Turcescu la conferinţa de la Craiova, care a atras atenţia asupra faptului că soluţia ieşirii din criză nu este nici pe dep