În ultimii doi ani, românii au băut peste un milion de sticle de Paulaner, un sortiment de bere scumpă, nefiltrată, importată în România de către Bavarom.
”Este îmbucurător faptul că, în doi ani, am reușit să impunem o bere de import în România, pe o piață unde berea nefiltrată, de tip Weissbier, părea un moft”, spune Costin Ghindea, directorul general al Bavarom, menționând că, în prezent, Paulaner reprezintă aproximativ 20% din vânzările totale ale importatorului.
La nivel național, Paulaner se vinde cel mai bine în București (60% din vânzări), respectiv în Timișoara, Cluj, Arad etc. ”odată ce interesul consumatorului român de bere pentru sortimentul de nefiltrate a crescut, am decis ca din această primăvară să introducem și Paulaner și la draught”, spune Ghinea, menționând că are în target pentru 2010 dublarea cotei de piață la 3,6% din volumul total de bere fără alcool din România.
Bavarom a înregistrat în 2009 o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, în creștere cu 14% față de anul precedent. Pentru acest an se estimează, în cel mai rău caz, menținerea cifrei de afaceri.