Ieri, la inaugurarea oficială a celor două servicii ale Primăriei Constanţa de la City Park Mall, nimeni nu a înţeles exact dacă municipalitatea plăteşte chirie pentru spaţiul pe care îl foloseşte în interesul constănţenilor sau nu
Enervat la culme de cei care-l întrebau insistent despre contactul de închiriere pe care îl are cu mall-ul, primarul Radu Mazăre a spus prima dată că „Primăria nu plăteşte nimic pentru spaţiile pe care le foloseşte la mall". Ulterior, s-a răzgândit: „cel puţin pe o perioadă de jumătate de an nu vom plăti nimic, pentru că nu avem voie să angajăm nicio cheltuială". Într-un final, şi directorul mall-ului, Sorin Scântei, a spus că acest contract cu Primăria este încheiat pe doi ani.
Toată suflarea directorilor din Primăria Constanţa, în frunte cu edilul Radu Mazăre, proaspăt întors din concediu, a venit ieri să vadă cum funcţionează cele două servicii ale Primăriei la Sky Level-ul din City Park Mall. Chiar dacă cele două servicii puncte, Centrul pentru Informare Cetăţeni şi Serviciul Public Comunitar pentru Evidenţa Populaţiei, funcţionează de două, respectiv o săptămână, abia ieri reprezentanţii autorităţilor locale au reuşit să vină într-o inspecţie la faţa locului să vadă cum stau lucrurile într-un loc mult mai civilizat decât cele în care funcţionau până acum. Dacă la Centrul pentru Informare Cetăţeni nu era aşa mare aglomeraţie, la Serviciul de Evidenţă a Populaţiei, cele câteva zeci de persoane aşteptau la un rând de câţiva metri în afara sediului, la fel ca şi la celălalt în care funcţionau până acum. Chiar dacă anumite surse din Primărie susţineau ieri că autorităţile locale plătesc pentru spaţiile pe care le ocupă, aşa cum plăteau şi la celelalte sedii în care funcţionau, edilul constănţean a respins ipoteza, în repetate rânduri, întărind faptul că instituţia condusă de el, cel puţin în următorii doi ani, nu va plăti nimic