Producătorul auto german Volkswagen va folosi o abordare personală în procesul de implemetare a sistemelor de propulsie hibride. Sursa: VW
Acestea vor avea ca principală menire ameliorarea performanţelor viitoarelor modele, în opoziţie cu direcţia adoptată de producătorii japonezi, care vizează strict optimizarea consumului şi emisiilor de substanţe poluante.
"Nu avem expertiza altor producători, precum Toyota sau Honda, dar nu dorim să venim cu soluţii care au fost deja uzitate", a comentat, pentru "Autocar", şeful proiectului Jetta Hybrid, Michael Hinz. "Ne propunem să realizăm ceva unic", a mai clamat el.
Versiunea hibridă a berlinei Volkswagen Jetta va fi lansată pe piaţa europeană în 2012. Sistemul de propulsie va utiliza unul dintre motoarele TSI de capacitate mică din portofoliul producătorului german şi o unitate electrică.
Responsabilul Volkswagen consideră că, în realitate, hibrizii nu reprezintă soluţia ideală pe care o caută avocaţii eficientizării. "Un sistem care necesită un surplus de greutate nu este tocmai eficient", a explicat Michael Hinz, care a dezvăluit că soluţia Volkswagen vizează creşterea puterii care poate fi trimisă la roţi.