Numărul clienţilor UPC România a scăzut cu 93.000 în primele nouă luni faţă de finele anului trecut, la 1,156 de milioane, potrivit raportului UPC Holding BV. Mai precis, operatorul a înregistrat scăderi pe segmentul de internet şi telefonie fixă.
Numărul clienţilor UPC România a scăzut de la 1,24 milioane la sfârşitul lui 2009 la 1,15 milioane după primele nouă luni din acest an, iar numărul abonamentelor a coborât de la 1,66 de milioane la 1,55 de milioane.
Pe serviciile de cablu analog, numărul clienţilor companiei a coborât de la 837.600 la 694.200, dar baza de utilizatori a urcat pe cablu digital de la 231.000 la 263.600. Pe televiziune prin satelit, numărul abonaţilor UPC România a urcat de la 181.000 la 198.200.
Pierderi pe segmentul de internet
Operatorul a înregistrat însă scăderi pe internet şi telefonie, anterior segmente de creştere pentru baza de clienţi a UPC de pe piaţa românească. Astfel, UPC România furniza internet la 30 septembrie către 256.000 de clienţi, faţă de 267.400 la finele anului trecut. Pe de alta parte, UPC înregistra, la sfârşitul trimestrului al treilea, 142.200 de utilizatori de telefonie fixă, în scadere cu 5.200 faţă de luna iunie din acest an şi mai puţin cu 2.300 faţă de perioada similară din 2009.