Anul trecut, toată lumea punea pariu pentru data când va da faliment Vase Emailate Sighişoara, iar acum, după un an, compania investeşte între 1 şi 2 milioane de euro pentru rebranduirea firmei.
"Am început procesul de rebranding anul trecut în septembrie prin numirea unui nou director. După care a început procesul de restructurare. În prima tranşă am concediat 100 de oameni. Am regândit organigrama companiei, astfel am realizat un departament de vânzări, pentru că nu exista aşa ceva înainte. Am separat operaţiunile. Am umblat la remuneraţia celor din top management. Şi în martie am avut ultima serie de concedieri a încă 70 de oameni", a declarat într-o conferinţă de presă Alexandru Farcaş, preşedintele Consiliului de Administraţie al VES Sighişoara. Pentru acest proces va investi între 1 şi 2 milioane de euro. Compania vrea să investească anul viitor unu-două milioane euro în rebranding-ul companiei, al portofoliului de produse şi în eficientizarea resurselor energetice şi se va concentra în principal pe exporturi, segment care şi-a dublat ponderea în afaceri în acest an, la 40%.
"Avem în vedere anul viitor un buget de investiţii de unu-două milioane euro, care vor viza partea de marketing, implementarea unui sistem integrat informatic, un proces de rebranding al companiei şi al portofoliului de produse, partea de resurse umane şi eficientizare energetică. Vrem să eliminăm datoriile pe termen scurt, să optimizăm mai bine stocurile şi vizăm parteneriate mai bune. Procesul de rebranding reprezintă 3% din cifra de afaceri a companiei", a declarat, ieri, Alexandru Fărcaş, preşedintele CA. El a adăugat că, pentru acest an, estimează o cifră de afaceri de 49 milioane lei, în creştere cu peste 19% faţă de nivelul de 41 milioane lei de anul trecut.
Anul trecut, toată lumea punea pariu pentru data când va da faliment Vase Emailate Sighişoara, iar acum, du